Нашите постижения

[vc_row][vc_column][vc_message message_box_style=“outline“ message_box_color=“mulled_wine“]25.05.2017г. –  Със сигурност първи в България успяхме да премахнем FAP (DPF) филтър на PEUGEOT BOXER модел 2015 2.2 HDI софтуерно и физически директно от моторния компютър без емулатори. Тази процедура беше невъзможна в продължение на години.[/vc_message][vc_separator][vc_message message_box_style=“outline“ message_box_color=“mulled_wine“]21.05.2017г. –  Единствени в България и едни от първите в световен мащаб успяхме да премахнем EGR и DPF на автомобил Ford Mondeo 2.2  със система на управление DELPHI MPC555. Проблема седи от много години.[/vc_message][vc_separator][vc_message message_box_style=“outline“ message_box_color=“mulled_wine“]18.05.2017г. –  Единствени в България към момента имаме възможност да премахваме EGR клапан на автомобилите на Opel 2.2 CDTI (Vectra, Signum, Astra)  от  поколенията от началто на 2000 година. Проблемът е че компютрите на тези автомобили се намират в горивната помпа PSG16, с цената на нов EGR е над 1000лв. Проблем но не и за нас.[/vc_message][vc_separator][vc_message message_box_style=“outline“ message_box_color=“mulled_wine“]15.05.2017г. –  Единствени в българия успяхме да направим REMAP (чип тунинг) на BMW F01 750i с компютър CONTINENTAL MSD85 (почти никой в света нe го поддържа).[/vc_message][vc_separator][vc_message message_box_style=“outline“ message_box_color=“mulled_wine“]28.04.2017г. –  Единствени в България към момента можем да премахнем ADBLUE, DPF, EGR на последното поколение лекотоварни авомобили FORD TRANSIT след 2014 година. Клеинтите ни бяха обиколили всички наши колеги и им бяха казали че това е невъзможно. Благодарение на последното поколение техника и факта, че не отказваме даже и най-трудните поръчки, ние успяхме.[/vc_message][/vc_column][/vc_row]

Последни публикации

ДИНО Стенд

ДИНО Стенд от JTS Performance. През годините, в които предлагахме услугата ремап (чип тунинг) ние разбрахме, че за да е наистина качествена е нужна оригинална и качествена техника. Затова във времето ние закупихме най-добрите уреди в световен мащаб за програмиране на моторна електроника, най-точните дефиниционни карти и не на последно място един от най-точните в […]

Вижте повече

Дизелов филтър за твърди частици – DPF

Английската версия на филтър за твърди частици (DPF) На повечето модерни дизелови автомобили (EURO4, EURO5, EURO6) са инсталирани DPF филтри за твърди частици и катализатори за почистване на отработените газове. Основната цел на катализатора е пречистването със сложен химичен процес на отработени газове от вредни химични съединения. Целта на дизеловия филтър за твърди частици (DPF) […]

Вижте повече

Какво е FAP филтър

Какво е FAP филтър? При леките автомобили с дизелов двигател в състава на изпускателната система от 2000 г. насам се използва филтър за частици. С въвеждането на стандартите Евро-5 през януари 2011 г., използването на дизелов филтър за твърди частици върху леки автомобили с дизелов двигател е задължително. Филтърът за дизелови частици е DPF в […]

Вижте повече

Copyright 2017 ® JTS Performance | Web design & development: Idea On Board

Powered by WebStation™